מחשבות כדורסל של שני בבוקר / רועי ויינברג

ניו אורלינס הופכים את הפירמידה?

הגישה של קבוצות רבות בימינו, בעידן האנליטיקס, היא ללכת על המהלך הטוב ביותר של השחקן הטוב ביותר שלך בשביל להשיג כמה שיותר נקודות. אצל הפליקנס אלה היו ריבאונדי ההתקפה של זאיון וויליאמסון. הוא לקח 2.7 למשחק ב-27.8 דקות. מאז הבכורה שלו, הפליקנס לקחו 28.9% מריבאונדי ההתקפה שהם ילכו לקחת – הנתון הגבוה בליגה (קליבלנד וניו יורק לקחו אחוז גבוה יותר, אבל ב-24 ו-21 משחקים לעומת 28 של נ"א).

עכשיו הם השיגו את אחד מריבאונדרי ההתקפה והסוגרים לריבאונד הטובים בליגה, סטיבן אדאמס. בעונה האחרונה בת'אנדר הוא לקח 3.3 למשחק, ירידה מ-4.9 ו-5.1 בשנתיים של פול ג'ורג' וראסל ווסטברוק. יחד עם הסגירה לריבאונד אנחנו יכולים לראות את ניו אורלינס הופכת לקבוצה שמנצחת את היריבות שלה דרך ריבאונד התקפה או putbacks יעילים, כשהיא משלבת בין היכולת של זאיון לתפוס עמדה בפוסט ולקלוע ברמה גבוהה מאוד והיכולת של אדאמס במאבק על הכדורים האלה. הם יכולים להיות קבוצת הריבאונד הטובה בליגה, משהו שאפיין את הקבוצות של ואן גנדי באורלנדו ובדטרויט. שם היו לו את הריבאונדרים הטובים בליגה בדמות אנדרה דראמונד ודוויט הווארד.

זאיון ואדאמס לא כאלה ולא סביר שנראה את ניו אורלינס שולחת שני שחקנים לריבאונד התקפה בעידן שמקדש את משחק המעבר כמו הכדורסל המודרני. ההבאה של אדאמס יכולה לעזור גם כאן: העונה באוקלהומה הוא לא שיחק ליד גבוה דומיננטי נוסף ולקח כמות מכובדת של כדורים חוזרים, השילוב שלו מתחת לסל יכול לאפשר להם לשלוח את זאיון בהתקפות מעבר בזמן ששחקנים אחרים (לונזו בול או אריק בלדסו) מרוויחים מהסגירה שלו ומייצרים נקודות קלות. אני אוהב את זה שהפליקנס קיבלו אותו בטרייד מהסיבה הזאת. הם יכולים לבנות כאן שיטת משחק שלמה שמתבססת על היתרונות של אדאמס וזאיון מתחת לסל.

Leave Charlotte Alone

מי תסיים במקום השמיני במזרח? חלק יגידו שהניסיון של אורלנדו והיציבות תוביל אותם לשנה נוספת בפלייאוף. חלק ילכו על אטלנטה שקיבלה את קלינט קפלה, דניאלו גלינארי וראז'ון רונדו מסביב לטריי יאנג וחלק ילכו על בראדלי ביל, דני אבדיה ואולי גם ג'ון וול בוושינגטון. בליגה של היום זה לא משפיע יותר מדי.

טורניר הפליי-אין נותן לקבוצות במקומות 9 ו-10 הזדמנות להגיע לפלייאוף אם הן ינצחו פעמיים את מקומות 7-8, בדומה למה שהיה בבועה בשנה שעברה. תוסיפו לזה את הרפורמה בשיטת הלוטרי (שלושת הקבוצות החלשות ביותר בליגה מקבלות סיכוי זהה לבחירה הראשונה, לקבוצה עם המאזן השביעי החלש ביותר יש 31.9% לבחירה בארבעת הראשונות) וכבר לא משתלם לקבוצות להיות חלשות. ערן סורוקה העלה במקור את הנקודה הזאת בטוויטר והיא רלוונטית במיוחד גם במקרה של ההורנטס.

מאז 2004 שרלוט הגיעו לפלייאוף 3 פעמים וניצחו רק 3 משחקים, שלושתם נגד מיאמי ב-2016. הם משכו מעט שחקנים חופשיים משמעותיים לאורך אותה תקופה, אל ג'פרסון הבולט שבהם כשבאטום הועבר בטרייד וחתם על הארכת חוזה, ולא היו רלוונטיים במיוחד. עכשיו הם השקיעו 120 מיליון דולר ל-4 שנים בגורדון היווארד. הוא כנראה לא שווה את הכסף בחוזה שעלול להראות רע במיוחד עוד כמה שנים, אבל אנחנו מדברים כאן על שחקן של 17-6-4 בתור האופציה הרביעית בקונטנדרית.

שחקנים כאלה בד"כ לא מגיעים לקבוצות שתקועות באמצע שום מקום כמו ההורנטס. השילוב של כמה שיותר יוצרים יכול להפוך קבוצת התקפה למתוחכמת יותר, במיוחד במצב שיש לה שני משחקים על עונה שלמה ויש לא מעט כאלה בשרלוט עם רוזייר, גרהאם, למאלו בול והיווארד. הם עדיין יכולים לזכות בבחירת לוטרי גבוהה ובעידן בו 20 מ-30 הקבוצות יכולות להיות בפלייאוף או מרחק שני ניצחונות ממנו תענוג לראות יותר ויותר קבוצות שמנסות להיות תחרותיות. יש יותר מאליפות או כלום בליגה הזאת, במיוחד לאוהדים של קבוצה שהגיעה לפלייאוף 3 פעמים ב-16 שנה.

סליפרים

לא מבחינת פנטזי, אלא החתמות שלא קיבלו הייפ ויכולות להיות הפתעות לטובה.

ג'וש ג'קסון בדטרויט. מהלך טוב של הפיסטונס שמהמרת על שחקן שהראה יכולות קליעה טובות העונה בקבוצה בלי ציפיות ועם מאמן שהראה רקורד לא רע בכלל בפיתוח שחקנים (דווין קייסי משנותיו בטורונטו). השילוב בין ציפיות נמוכות ומערכת שצפויה לתת חופש פעולה יכול לאפשר לג'קסון לממש את הפוטנציאל אחרי עונת התאוששות טובה בממפיס. גם אם זה לא יקרה הם לא מפסידים יותר מדי, מדובר בחוזה לשנתיים.

אייברי בראדלי במיאמי. מהלך טוב גם מבחינת החוזה שמאפשר למיאמי לפנות מקום מתחת לתקרה בקיץ 2021 וגם מבחינת השחקן: בראדלי נותן להם הגנה אישית טובה, קליעה מהשלוש ושחקן נוסף שיכול למסור. ההרכב ההגנתי שמשלב אותו לצד באטלר ואדביו יכול להיות מסוכן במיוחד ואולי נראה אותו פותח בעונה הסדירה במקום קנדריק נאן או ליד הירו בדקות בהן באטלר נח. בראדלי שחקן שהופך קבוצת הגנה טובה לטובה יותר ויכול להשתלב בהתקפה מרובת-התנועה של ההיט אחרי שנה טובה בלייקרס.

טריסטן תומפסון בבוסטון. זאת החתמה שלא מקבלת תשומת לב מהכיוון ההפוך. הסלטיקס איבדו יוצר טוב בדמות גורדון היווארד והתחליף שלהם הוא טריסטן תומפסון, שחקן טוב אבל לא מישהו שנותן להם ערך מוסף. יש לסלטיקס את דניאל ת'ייס, סנטר נמוך אחר בלי קליעה מהשלוש. תומפסון אמנם ריבאונדר עדיף, אבל יכול להיות שמהלך משמעותי על יוצר אחר או על גבוה שיוכל לקלוע או למסור היה תורם להם יותר. אם הסלטיקס באמת ויתרו על מהלך שהיה מביא את מיילס טרנר ודאג מקדרמוט לקבוצה, כפי שהציעו חלק מהדיווחים, זאת חתיכת טעות.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
137 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Jonathan
Editor
23/11/2020 10:23:36

תודה על המחשבות.
סלטיקס – גם אני לא מבין מה קורה שם. אלא אם הם חושבים שהם זכו בגדול בדראפט. תומפסון לוקח יותר ריבאונדים מת'ייס אבל זה יכול להשתנות – למשל בגלל שיטות משחק שונות בין הקבוצות.
*
ניו אורלינס – אני עוד תקוע על תצוגת הנפל של אדאמס מול יוסטון. הוא נראה יותר מפריע לחדירות של אוקלהומה מאיום התקפי, וזה כששומר עליו טאקר שנמוך ממנו ב-17 ס"מ. מעניין איך ניו-אורלינס יישתמשו בו…
*
גורדון הייוורד – נכון לרגע זה, הוא עשה שירות גדול לאנדרו ויגינס, כי אם מישהו ייצחק על החוזה של ויגינס תמיד אפשר להגיד "גורדון הייוורד". ואז צריך לשלוף סטטיסטיקות ולהסתכל אצל מי מהם השכר הוא הגזמה יותר פרועה וכן הלאה. הסיכון כאן הוא שהייוורד יצדיק את החוזה ויחזור לתת מספרים של אולסטאר וחמישיות עונה ואז זה ייתברר כמהלך גאוני של שארלוט.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

חמישייות עונה…..טוב שלא הגזמת
מילא היית אומר אולסטאר מזרחי עוד סבבה

Jonathan
Editor
23/11/2020 10:28:27

א. דווקא כן ניסיתי להגזים.
ב. אבל בגדול חשבתי חמישיה שלישית… בעיקר פחדתי להגזים מלמטה. נגיד הוא עובר לקלוע 20 נקודות ונבחר לסגור את האולסטאר המזרחי. זה עדיין לא נראה לי חוזה מוצדק…

Jonathan
Editor
23/11/2020 10:33:55

אני לא בטוח שאוקלהומה הגיעו בזכותו… הוא היה פקטור רציני איפשהו ב-2016 עם סגירה בסל שבסופו של דבר עזרה לנצח את סן אנטוניו וכמעט את ג"ס אבל מאז עברו הרבה עונות.
הוא unplayable גם נגד סנטרים מודרניים. בסופו של דבר, ליוקיץ' ולאנטוני דייויס יש ג'אמפ שוט מספיק טוב כדי לא להתרגש מזה שאדאמס חזק בצבע.

IDO
IDO
23/11/2020 13:34:59
Reply to  Jonathan

בוסטון היתה ממש ממש קרובה לנצח את מיאמי. צריך שינוי קטנציק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  IDO

ומיאמי דוגמא למה? התעלות חד פעמית שלא תחזור עד שיאניס יגיע

Jonathan
Editor
23/11/2020 14:07:22
Reply to  IDO

אבל מילווקי עשו שינוי יותר מקטנצ'יק. וברוקלין אולי תהיה איום. ושינוי קטנצ'יק עלול לא להספיק גם השנה מול מיאמי. שחקנים אבל זה רק על הנייר, אז זה לא המדד היחיד. אבל על הנייר, בוסטון התחזקו פחות מהרבה אחרות…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ההוקס הולכים לסיים הרבה יותר גבוה ממקום 8 אם לא יהיו פציעות גדולות.
גוש גקסון עוד מעט בסין.

Jonathan
Editor
23/11/2020 10:54:55

אוף טופיק. זה מלפני כמה חודשים אבל נתקלתי בזה עכשיו. את ההסבה המקצועית שליאור אליהו עשה ראית?
https://www.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=274&docID=348178

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

זה ישן חביבי כן ראיתי

אוהד ס"א
23/11/2020 13:25:17
Reply to  Jonathan

זאת הרמה להנחתה:
ממתי הוא נהייה נגר?

עידן
עידן
23/11/2020 10:56:00

כרגע לפחות לדעתי ההוקס יהיו בטורניר ה 7-10 יחד עם טורונטו ועוד 2 קבוצות
השישייה שנראית לי לפי סדר אקראי כרגע
בוסטון
מילווקי
ברוקלין
מיאמי
פילדלפיה
אינדיאנהפ

עדו היימן
עדו היימן
23/11/2020 11:17:39
Reply to  עידן

אינדי לפני טורונטו? למה?

עידן
עידן
23/11/2020 11:34:05

טורונטו בלי הבית שלה שזה הכח שלה
לאורי כבר מבוגר.סיאקם הראה ירידה רצינית בבועה.איבדו את איבקה שיחסר גם הגנתית וגם התקפית.
אינדי יש לה חמישייה ממש חזקה שסבלה כל פעם מפציעה של שחקן אחר בחמישייה.
חמישייה מצויינת עם
ברוגדון
אולדיפו(פציעה ארוכה)
וורן(כוכב הבועה)
סאבוניס(נעדר מהבועה)
טרנר

פלוס ספסל יותר עמוק משל טורונטו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

אולדיפו לא יהיה שם כל היתר זה בדיוק סתם קבוצה שם. ברוגדון מנופח יותר מידי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אינדי ישקעו חזק העונה, לדעתי בספק גדול לפלייאוף בילי יעשה ממשהו בבולס. גם טורנטו לא תצליח לדעתי לשחזר

בסגלים הנוכחיים לדעתי המזרח יראה ככה

1. באקס
2. פילי
3. בוסטון
4. הוקס
5. נטס
6. היט
7. ראפס
8. בולס

מערב

1. לייקרס
2. קליפרס
3. סאנס
4. דנבר
5. פורטלנד
6. מאבס
7. יוטה
8. ספרס

א.ב
א.ב
23/11/2020 14:07:58

בולס לפני אורלנדו ואטלנטה?איך?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  א.ב

הימרתי עליהם שנה שעברה בפלייאוף ןנפלתי.
השנה שוב אני הולך איתם. מחכה לפריצה של קובי וויט העונה.
הבעיה שם זה אוטו פורטר חייבים להעיף את הנכה הזה.
אני גם לא תופס מאינדי.

Avri
Avri
23/11/2020 15:39:33
Reply to  א.ב

הופה, תראו מי חזר. דדי חזר לפני שבועיים, היום אתה, מי מחר? קיי-700?

אשך טמיר המקורי
23/11/2020 15:50:55
Reply to  א.ב

גוגליוטה חזר ואוהד ס"א סיים את הפגרה.

ברוך רובין
ברוך רובין
23/11/2020 12:30:40
Reply to  עידן

הוקס יותר כישרוניים מחצי הקבוצות האלה עם בוגדן בהוקס אני מוכן להתערב שהיא מנגבת את בוסטון העונה ומגיעה במינימום לחצי גמר מזפח, ועונה הבאה המזפח שלה,מהסוף יש להם סופרסטאר שהקיפו אותו בשחקנים שמתאימים בשבילו וטובים.

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
23/11/2020 13:16:25

יאללה ברוך, התערבות –
בוסטון גומרת לפני אטלנטה בלפחות 6 משחקים (מתוך 82.. אם ישחקו 72, אז בחמישה), דיל?
בנוסף, אם הן נפגשות בפלייאוף זה 4-1 לסלטיקס.

אם אני זוכה אני מבקש רק דבר אחד – שתפסיק לזלזל בכל קבוצה/שחקן שלא זכו באליפות באותה השנה הספציפית (הסלטיקס היו פחים עם היווארד=שישה משחקים בגמר מזרח..). אתה הרי בעצמך יודע שזה מטומטם לחלוטין הזלזול הזה, ומקבל אותו בחזרה בפנים כל פעם מחדש (פעם עם לברון, פעם עם דיוויס, פעם עם ג׳ימי, ועוד, ועוד ועוד). אם אתה זוכה – תבחר.

יש דיל?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני מוכן להתערב על דבר כזה אם ההוקס והסלטיקס נפגשות בפלייאוף בסגלים הנוכחיים ואין פציעות לחמישייה שלהם בסדרה הזאת. שלא יהיה 5 משחקים ומטה. יש?
אני בכלל חושב שההוקס ידיחו את הסלטיקס בפלייאוף. הם בנויים בדיוק לעקוץ את החולשות של הסלטיקס.
ואז אני אקרא לך הב לי צק

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
23/11/2020 14:07:39

קודם כל – ההתערבויות שלך עם 'הסגלים הנוכחיים', גם עם גיא וגם איתי, מביכות. איזה סגלים נוכחיים שמעון? אנחנו ביום השלישי של הפרי אייג׳נסי והליגה מתחילה עוד יותר מחודש. אתה בעצם אומר "אם שום דבר לא ידתנה, למרות שמן ההכרח הוא שלפחות כמה דברים ישתנו, אז..".

לי אין מידע פנימי כמו לטראסט ודדי, אני הולך איתך על התערבות ככה – לפחות חמישה משחקים לטובת הסלטיקס בעונה הרגילה, מגיעה יותר רחוק בפלייאוף, ואם נפגשות, הסלטיקס מנצחת. בגלל שאתה חושב שההוקס ינצחו גם ככה, אין מה להתערב על חמש ומטה.

'בסגלים הנוכחיים'.. אתה פשוט מפגיז ב'תחזיות', תמיד שם להם דיסקליימרים (אם x לא יפצע, בסגלים הנוכחיים טרום עונה..) וככה – שמעון אף פעם לא טועה!

בהתערבות צד – טייטום יסיים יותר גבוה מהקוריוז גם במירוץ לmvp וגם בחמישיות העונה (והוא בפורווארדים, העמדה הכי קשה בליגה). דיל?

ברוך, מחכה גם לתשובתך מארה"ב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני אומר נגיע לפלייאוף נראה מה הסגלים ונחליט יש?
ברור שזה תלוי בסגלים ופציעות.
הרי אם טריי יפצע ברור שבוסטון יתנו 4 0. אז מה הקטע פה.
אם בוסטון יביאו את הארדן פתאום ברור שיהיה 4 0.
למה אתה כועס? טעיתי מספיק פעמים הכל טוב.

העמדה הכי קשה בליגה זה גארדים חביבי. מי יש בפורוורדים? מדדה יאניס דוראנט גבולי עם האכילס תלוי איך יהיה לברון וזהו כל השאר דרג ב

בגארדים יש לך הארדן קרי דמיאן בוקר מורי לוקה

trusttheprocess
trusttheprocess
23/11/2020 17:49:03

Wtf
מעולם לא אמרתי שיש לי מידע פנימי
למעשה אני תמיד מדגיש שאין לי מידע פנימי
כל מה שאני רושם מבחינת מידע(ולא דיעה) זה דיווחים מכל מיני מקומות באינטרנט שחלקם מתבררים נכונים וחלקם לא

ברוך רובין
ברוך רובין
24/11/2020 1:56:31

יאללה התערבות, שמעון שיהיה בריא כמה סעיפים שם גמר את הבסיס של ההתערבות

yaniv
yaniv
23/11/2020 10:52:56

לא הבנתי,הקטע עם הפלי אין ממשיך גם העונה?
ומשהו לגבי שרלוט,פופלורי להגיד שאף שחקן חופשי לא רוצה להגיע אליהם ולכן לא הייתה להם הרבה ברירות אלא לשל חוזה אסטרונומי להייורד,אבל לטעמי הנימוק הזה לא רלוונטי כי היה להם שחקן ביד שרצה להמשיך להיות שחקן שלהם ואפילו הסכים לא לקבל חוזה סופר מקס או משהו כזה והם ויתרו עליו בלי לבכות יותר מדי.אז שלא יבכו שלא רוצים לבוא אליהם.יכלו להיות עכשיו עם ווקר והייורד ולהיות סבבה של קבוצה

asaf
23/11/2020 11:02:26

תודה רועי. מיאמי עשתה דיל מעולה על בראדלי.
השאלה בפליקנס מלבד אינגרם ורדיק מי קולע מבחוץ … מישהו יצטרך לרווח בשביל זאיון ואדמס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  asaf

אדמס יקלע מה3 גויאבות הוא בשנת חוזה מקווה שלמד להתאמן חוזה ה28 מיליון שראס סידר לו עומד לפוג

EitanA
EitanA
23/11/2020 11:26:09

לא מסכים לגבי טריסטן תומפסון. הוא שדרוג על קאנטר ללא ספק. גם ג'ף טיג במקום וואנמייקר זה שדרוג.

Avri
Avri
23/11/2020 15:47:05

טוב, קצת סדר בכל מה שקשור לבוסטון.
טריסטן זה שיפור חביב כי היו הרבה דקות העונה שהיה חסר לנו גבוה הגנתי בדיוק כזה. הוא סנטר מחליף, בואו לא נעשה מזה יותר מידי, אבל זה עדיין שיפור נחמד. לכל המקטרגים על טיג, גם כאן מדובר במחליף לוונאמייקר, כן? לא ממש בונים עליו שיוביל את הקבוצה. אפשר גם להזכיר לחברים שב'ר שרק בשנה שעברה הוא קלע13 נקודות למשחק במינסוטה לפני המעבר לאטלנטה שדי השביז אותו. שחקן שלא יעשה הרבה טעויות, החתמה סולידית וטובה.

בכל מקרה, הרעיון בבוסטון הוא שהשיפור העיקרי יגיע מבפנים. טייטום עולה לדרגת סופר-סטאר (לגמרי בדרך לשם) וג'יילן לדרגת אול-סטאר (גם כן יקרה). הצעירים, כמייטב המסורת, ישתפרו ויביאו שדרוג מכיוונם, וגם בדראפט הביאו שחקנים שיתרמו כאן ועכשיו. העזיבה של הייוורד זה לא פחות ממכה, אבל ואקום דינו להתמלא, ואני די בטוח שנגיע גם השנה לטופ 4 (או אפילו 2) של המזרח.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  EitanA

מתי ראית את טיג לאחרונה? הבן אדם גופה נהיה איטי כמו צב. זה לא מה שאתה זוכר לפני 4 שנים

ברוך רובין
ברוך רובין
23/11/2020 12:29:00

טיג זה רק שם הוא פרש כבר לפני שנתיים בפועל ממשחק פעיל, איטי חלש, זבל של החתמות בוסטון ערכו השנה

golan
golan
23/11/2020 12:13:31

טריסטן שידרוג על כל מה שהיה להם בסנטר,
ט'ייס לבד לא הספיק, ואנס קאנטר לא באמת סנטר של אלופה, לדעתי אחלה החתמה,
לא חסרים לבוסטון יוצרים, הם במרחק PG נורמלי וקליעה מהספסל מאליפות (ותמיד קיימת האפשרות שקמבה יתעורר)
לדעתי אם היה להם מנהל משחק טוב (איזה דראגיץ כזה…) הם לא היו שומטים את הייתרון מול מיאמי בפליאוף האחרון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  golan

אכן קרדשיאן זה שדרוג

עידו גילרי
Admin
23/11/2020 12:23:46

ג'וש ג'קסון והאופי הבעייתי שלו בעיר נעוריו על כל כנופיותיה זה בעיני מתכון יותר לפיצוץ מלהצלחה אבל אצלו באמת אי אפשר לדעת.

Avri
Avri
23/11/2020 15:48:50

ברור שזה סיכון גדול אבל האפ-סייד גבוה ומה בדיוק מה יש להם להפסיד כאן.

עידו גילרי
Admin
23/11/2020 16:09:03
Reply to  Avri

לא חולק על זה. רק שהייתי בוחר כמה עשרות טובות לפניו להיות סליפר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סליפר…😂😂😂 אני חושב על משהו אחר לגמרי
סליפר מהחומרים

Zion king
Zion king
23/11/2020 12:37:32

ג'וש ג'קסון חוזר לעיר נעוריו, לא נראה כמו מה שיעזור לו להשתקם, אבל אולי בכל זאת ליד המשפחה הוא ירגע.
שחקן סופר כישרוני שהלך לאיבוד בגלל בעיות משמעת וגם מערכת גרועה (פיניקס).
מקווה שיראה מה הוא יודע, מחזיק ממנו ככישרון גדול.
הבאה של אדמס היא שיפור לעומת פייבורס, אני מאמין שלואן גאנדי יש תוכנית עבודה ושיטה איך להוציא ממנו את המיטב וגם למטב את זאיון..
חוזה גדול לשנה הזאת אבל אם יתאים לקבוצה יהיה ניתן להשאיר להרבה שנים בסכומים יותר הגיוניים שסנטרים טובים מקבלים כיום 10-12 מיליון לשנה.
אדמס עדיין צעיר 27 ויכול להיות אחלה שומר ראש לזאיון.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

הסלטיקס, נכון לעכשיו, נחלשו – גם מאחר ואיבדו את הייוארד, וגם מאחר ולא קיבלו כלום בתמורה. יתכן שאיינג' זומם עוד איזה מהלך, אם לפני פתיחת העונה, ואם במהלכה, אבל נכון לעכשיו הם נחלשו.

ברוך רובין
ברוך רובין
23/11/2020 12:48:43

הסלטיקס היו פחים עם היווארד ובלעדיו פשוט הספסל שגם ככה היה לא קיים נחלש וגם ההרכב הפותח חלש ״ביג 4״ רק באתר hoops , הפתרון הנכון זה לנסות להטריד את קמבה וסמארט+2 בחירות על הארדן וטאקר, ואז הם יוצרים הרכב מפלצתי.

עמיחי קטן
Admin
23/11/2020 13:40:37

התכוונת בטח יוסטון.
אני מניח שלנגפורד בתור בחירה 14 יכול לפתור את זה לפחות חלקית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תגיד זה נראה לך גורדן או קופצאק פה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחח קמבה וסמארט עלאק😂😂.
תכניס לפחות את המפגין לטרייד וקמבה ופנק ב4 בחירות סיב 1 ועוד 2 בחירות סיב 2 ואחשוב על זה.
פילי קוסמים לי יותר

ברוך רובין
ברוך רובין
23/11/2020 15:09:54

קח 3 בחירות דראפט מאוחרות 2023 -2025-2027 , לאיינג אין ביצים ללכת אול אין והוא לא יעשה מהלכים כאלה,
אתה מקבל על הארדן ״אולסטאר״ מזפחי ואת סמארט.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברור שאין לו ביצים.
אבל אם טייטום יהיה קובי הוא יכול לקחת עם מי שיש לו 😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא נחלשו בכלל היוורד לא היה ואינו פקטור. סתם אוויר שלרח כסף

אוהד ס"א
23/11/2020 13:51:43

א. אדאמס אחד השחקנים האהובים עליי. לא בגללה יכולת, ואני חייב להודות שהחוזה עליו מנופח, אלא בגלל האופי.
אם הוא לא ישתלב בליגה תמיד הוא יכול לחזור ולשחק את ה- AQUAMAN.

ב. גאלינרי הוא שחקן מצויין וכל סופרלטיב עליו סביר, אבל הוא גם נורא פציע והוא כבר משחק כמעט שנתיים בלי פציעה רצינית. הגוף מזדקן, הסטטיסטיקה דופקת שעון. אטלנטה אולי תגיע לפליאוף, אבל בלעדיו.

ג. יש חוזים שאתה משפשף את העיניים: זה לא יכול להיות:
דיוויס (אין הגנה) ברטאנס, בריאן (מה זה הגנה) פורבס וכל מיני נגרים שפופ לא רצה בספרס (ביינס, דדמון), עד שאני רואה על מה הספרס חתמו: יענקלה (לא קשור לענף) פולטי – 27 מליון ל- 3 שנים. זה מצטרף לחוזה של טריי (מי זה) ליילס על 5.5 לעונה
שלא לדבר על החוזים המנופחים של דז'ונטה, רודי גאי או פטריק מילס.
מה הם לוקחים שם בליגה הטובה בעולם, אולי יש להם משהו בשבילי.

ד. מודל עסקי –
אף אחד לא מדבר על זה ואני לא מצליח להבין: השוק הסיני נפל, הקורונה מונעת משחקים עם קהל, הרייטינג נמוך מאי פעם ועדיין המודל הכלכלי של הקבוצות נשאר ואפילו עולה? מאיפה הכסף?
איך קבוצות מרשות לעצמם תקציב זהה לעונה רגילה?

ה. ומילה נוספת על הספרס:
האפשרות הראשונה: הם ישנים על האף. אף אחד לא סיפר ל- GM החדש שביופורד עזב. פופ מרוב יין בטוח שהוא מאמן את טוטונהם ספרס.
אפשרות 2: "טאנקינג, ברוכים הבאים לעונה השנייה של המירוץ לתחתית". הדראפט של 21 הוא הרבה יותר איכותי, ואחד מ- 3 הבחירות הראשונות הם הדבר הכי טוב שהם יכולים לקבל מהעונה הקרובה.

ו. ומשהו על טים דאנקן – בהודעה לתקשורת, הודיעו כי על פי בקשתו הוא עוזב את תפקיד עוזר המאמן וחוזר לתפקידו הקודם: חנות ציוד הרכב שלו + משחקי המחשב.
מה קרה שם? מה הסיפור עם פופ?
דאנקן בחר דרך מאד לא אטרקטיבית, אבל מאד דאנקנית. אז מה הסיפור?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אוהד ס"א

זה ליגה ששחקנים אוהבים לשחק אצל מי שמשלם להם כסף ואצל מאמנים שדואגים להם לכסף. איגי אפילו פעם אמר את זה.
אין בזה בושה אגב גם אני הייתי חותם בשארלוט בלי לחשוב אפילו.
זה חלק חשוב מאד. מאמן שלא ילחם בשביל השחקנים שלו על חוזים לא יהיה מבוקש.
מנגר שלא ישלם חוזים מופרכים לא יהיה מבוקש איינג הוא דוגמא קלאסית לזה. הוא מתנהל כמונו בהופס סירב לשלם את כל החוזים המביכים של היוורד מוריס רוזיר וצדק בכולם אבל בגלל זה אף אחד לא רוצה לבוא לשחק אצלו 😂😂😂
בליגה הזאת צריך להיות טוב ומקושר עם כולם.
הרי מה אכפת למנגר כמה כסף שחקן לוקח זה לא יוצא מהכיס שלו.
שארלוט את מי כבר היו מביאים? שופכים 40מיליון על ראס או 30 על היוורד מה אכפת להם.
אני לגמרי מבין את זה.
שחקנים ירצו לשחק אצל מאמן ששחקנים אחרים יגידו להם שזה דואג להם לחוזים יפים.
יש הרבה כסף בליגה ומחלקים אותו, אם לא היה שקל יותר לא היו נותנים תאמין לי.

yaniv
yaniv
23/11/2020 14:45:59

דווקא לא רע לשחקנים חופשיים לחתום בבוסטון.
תסתכל על 2 מתוך ה3 החתמות החופיות שלהם בשנים האחרונות.
הורפורד-קיבל אחלה חוזה בבוסטון ואז בשנה האחרונה קיבל פינוק מפילדלפיה.
הייוארד אותו דבר רק שרלוט.
ווקר שיסיים את החוזה בטח הניקס יציעו לו גם פינוק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yaniv

כן אבל הפינוק לא בא מאיינג הוא שולח לאחרים מנפח להם ערך.
צודק קמבה יקבל מקס משארלוט

ברוך רובין
ברוך רובין
23/11/2020 15:26:18

בשביל 120 מליון דולר ל4 שנים הייתי מוכן לחיות באלסקה, גם ככה חצי מהזמן היווארד לא שם ובחצי השני בורח מהבית לחופשה בLA.
.
אין בעיה לשלם חוזים גבוהים לשחקנים ששווים טיפה פחות כמו מידלטון בוגדוביץ… הבעיה זה להביא 120 מליון לזבל כימי כמו היווארד או הורפורד.
.
לבוסטון יש בעיה קשה בחדר ההלבשה כל שנה יוצר משם שמועות עד כמה שחדר ההלבשה רעיל, נוסיף על כך שאיינג לא מתייחס יפה לשחקנים מקרה איזייה תומאס עדיין מהדהד להם בראש, אין שום סיכוי שפריי אגנט מהטופ טייר יבוא אליהם. איינג מחכה ״לרגע המושלם״ ללכת all in ולכן לא ישיג כלום גם בעשור הבא ובוסטון תשאר קבוצה לח מזפחית.

Avri
Avri
23/11/2020 16:04:53

שב'ר שברתם אותי.
מה שאתם אומרים בעצם, זה שאיינג' נמנע מהחתמות הזויות ומעסקאות מטומטמות, ולכן צריך לפטר אותו מחר. הגיוני בסך הכל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

ממש לא אני עם איינג. אני רק הסברתי את הסיטואציה. וגם הסהרתי למה מנגרים אחרים לא מפוטרים אלו שכן מחתימים חוזים הזויים ונוראיים.

yaniv
yaniv
23/11/2020 16:23:47

שמעון וברוך לצערי הרב אתם גורמים לי להסכים עם אברי.
נתחיל מזה שאני לא סובל את איינג' וגם אצלי השכל הישר אומר שאף שחקן לא ירצה לבוא למקום שככה מתייחס לשחקנים אבל אתם מתעלמים מהעובדות. בשלוש שנים האחרונות איינג הצליח להביא כל שנה את אחד מ2-3 פרי אייגנט הכי נחשקים בשוק.
גם הורםורד גם היווארד וגם ווקר בהחלט נחשבו לפרי אייגינט המובילים בשוק ובסופו של דבר חתמו אצל איינג

Avri
Avri
23/11/2020 16:36:35
Reply to  yaniv

'לצערי'!?! אאוץ'.

רן הנרגן
רן הנרגן
23/11/2020 15:28:34

אף אחד לא רוצה לבוא לשחק אצל אינג בגלל הדרך שנהג באיזיאה תומס. דחף אותו לשחק פצוע ואז זרק אותו לכלבים.

עמיחי קטן
Admin
23/11/2020 15:29:06

זרק אותו לשיקצה

ברוך רובין
ברוך רובין
23/11/2020 15:29:57

כן כתבתי את זה אחת מהסיבות העיקריות, אתה לא יכול להתייחס לשחקנים כמו אל זבל ואז לצפות שירצו לשחק בשבילך.

Avri
Avri
23/11/2020 15:55:58

'אף אחד לא רוצה לבוא לשחק אצל אינג בגלל הדרך שנהג באיזיאה תומס. דחף אותו לשחק פצוע ואז זרק אותו לכלבים.'

אפשר להפסיק עם הקשקוש הזה שקיים רק בתגובות מגיבי הופס.קו.איל והוכח כלא נכון בעליל בערך שניה וחצי אחרי שתומאס הלך כשקמבה ווקר הגיע. גם אל תיתן לעובדה שג'יילן וטייטום שניהם חתמו מאז על הארכות חוזה לטווח ארוך לבלבל אותך.

רוצה לדעת למה לא חתמו בבוסטון כוכבים? בעיקר בגלל הדבר המוזר הזה שנקרא תקרת שכר. אין לבוסטון שום יכולת להביא כוכבים אלא אם כן מדובר בטרייד, ופה לא ממש שואלים את השחקן אם מתאים לו או לא.

משעשעת אותי המחשבה שיש פה אנשים שעדיין חושבים שאיינג' היה צריל לתת חוזה ענק, כזה שבדיאבד כולכם הייתם קוטלים אותו עליו.

ברוך רובין
ברוך רובין
23/11/2020 16:12:15
Reply to  Avri

קמבה ווקר? אתה צוחק כן , שום דרג בחיר לא מוכן לדבר עם איינג בכלל, איזה שחקן צעיר לא חותם על הארכת חוזה ומסתכן? תביא לי 1 בבקשה
.
אף אחד לא היה קוטל את איינג החוזה של הורפורד והיווארד נוראי אבל שאתה מחתים שחקנים רק בשביל להטריד אותם אחרי שאתה שובר הבטחות , שאתה מתייחס לכוכב שלך כמו לזבל אין פלא שאף אחד מהדרג הבכיר לא יבוא לבוסטון

Avri
Avri
23/11/2020 16:35:44

טוב, ברוך, קשה להתווכח איתך כשאתה מתעלם מעובדות. קמבה לא הגיע כשחקן בכיר? שטות מוחלטת. מחתים חוזים בשביל להטריד אותם? להבדיל ממנג'רים אחרים? מתייחס לשחקנים כמו זבל (מאיפה הבאת את זה?). מצטער ידידי, גלשת למחוזות ההזוי.

ברוך רובין
ברוך רובין
23/11/2020 16:43:23

איזייה תומאס ביינס…
.
קמבה ווקר זה טייר 2 אולי 3 אתה זוכר מי היה שנה שעברה בשוק השחקנים החופשיים דוראנט קיירי קוואי, איזה שחקן בכיר בדרג 1 בוסטון משכה בעשור האחרון?
לדני איינג אין יחסי אנוש יש סיבה שאף אחד לא מוכן בכלל לשמוע על להגיע לשם הארדן דיוויס גורג…

Avri
Avri
23/11/2020 17:03:14

די נו ברוך, זה קיים רק בדמיון שלך. כמו שיניב כתב למטה (למעלה?) בוסטון כבר כמה שנים מושכת שחקנים בכירים – הורפורד, הייוורד וקמבה כולם נחשבו כשהגיעו לעילית, לפחות כמו פול ג'ורג' שהזכרת אם לא יותר (הייוורד בזמנו נחשב ליותר מפול ג'ורג' פוסט הפציעה המחרידה שלו). אם רק שחקני טופ 5 כמו דוראנט או קוואי נחשבים אצלך אז כנראה שהליגה מפוצצת במנג'רים שאף אחד לא רוצה לשחק אצלם.

אוהד ס"א
23/11/2020 15:33:44

לא מדוייק. צבע הכסף אינו הפרמטר היחיד.
לשחקנים מאד חשוב לאן הם הולכים.
אף אחד לא רוצה לעבור לחור בטקסס, אם האלטרנטיבה היא ניו יורק או החוף המערבי.
ב- 21, לספרס יהיה המון כסף לשים בשוק השחקנים החופשיים: הם יכולים להביא כל שחקן, מי יבוא?
לברון? קאווי? בלייק גריפין, כריספול?
אפילו מרקוס מוריס סרב להגיע. אולדרידג' מתגעגע נורא ללילארד שהוא לא סבל.
יש גם שווי שוק פרסומות, חולצות, נעליים.
בטקסס, אתה יכול לפרסם את HEB, ולקבל שם שלך על הנעל של המגפר.
בקליפורניה, אתה יכול לפרסם הייטק ושירותי ענן.

Avri
Avri
23/11/2020 15:59:50
Reply to  אוהד ס"א

זה אולי היה נכון בשנות ה80 אבל כיום אף אחת מהערים האלו לא נחשבת כ'חור'. גם חוזי נעלים מקבלים היום בלי קשר לעיר בה אתה משחק. יש אכן אפיל מסויים לערים כמו לוס אנג'לס שרבים מהשחקנים באים משם אבל שוב, העולם ב2020 קטן בהרבה ממה שהוא היה ב1989.

ברוך רובין
ברוך רובין
23/11/2020 15:51:24

הם יכולים להעמיד חמישיות שונות ומגוונות ליד יאנג, איזה 7-10 במזפח? מה הם שארלוט יש להם קבוצה מצויינת שצריכה להתחבר אבל הם הרבה יותר מוכשרת מבוסטון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

האנטר שחקן הגנה אדיר. יחתימו עוד באמצע העונה נגרים תמיד משתחררים או במחיר מוזל לפני הפלייאוף

חגי "התותח" ניסני
Editor
23/11/2020 18:25:39

רועי זה ממש לא נכון. יש חהוקס שחקני הגנה טובים עד מצוינים: האנטר שומר אדיר ויכול לשמור עמדות 1-4. דאן שומר מעולה ורדיש שומר טוב ויש את אנייקה אונקונגו או איך שלא קוראים לו שבא עם טיקט הגנתי ואמור לתת יכולת לחיתוך על 5 עמדות. להוקס לא מעט כלים שעם קפיצה של הצעירים ובלי פציעות משמעויות צריכים לעשות פלייאוף.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צריך טופ 4. מקום 7 8 זה מביך

חגי "התותח" ניסני
Editor
23/11/2020 18:53:56

כן ראיתי כבר את הצהרות האליפות שברוך ואתה הוצאתם. קודם שיעשו פלייאוף. השאר זה בונוס

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

אם אטלנטה לא לוקחים אליפות שנה הבאה, בשביל מה הם פה בכלל? מה סולל בונה סמיילי סמיילי סמיילי אינסטנט מביאים דייוויס על מינימום מבטיחים לו קלאץ' מתחת לשולחן תאגיד דיפ סטייט דיסני איספן חחח
אחרת זה מביך.

חגי "התותח" ניסני
Editor
23/11/2020 19:00:01

קיצור תולדות שבר

גיא הירוק
Admin
23/11/2020 19:07:47

ניסיון מעניין.
כל הניסוחים הקבועים בפנים.
.
ועדיין,
אני מאוכזב.
ממך ציפיתי ליותר.
אמינות.
דיוק.
דבקות במהות.
.
.
.
אתה ראית אי פעם תגובה של שמעון עם…

.
.
פסיק???
.
.
"אליפות שנה הבאה, בשביל מה…"
.
.
די, זה מביך.
נוגבת, איסלנדי…

חגי "התותח" ניסני
Editor
23/11/2020 19:11:54

לשמעון קשה עם קווים קטנים. זון הסיבה שיש שחקנים בליגה כמו גון קולינס גמייקל גרין וגאמל מארי (לא להתבלבל עם נאצר)

עמיחי קטן
Admin
23/11/2020 19:16:11

כששמעון יגיע ל-NFL אנחנו נגלה קבוצה חדשה – גקסונוויל גאגוארס…

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
23/11/2020 14:34:42

ברור שזה תלוי בסגלים – זה בדיוק העניין! אנחנו חודש לפני תחילת הליגה ופחות ממאה שעות מפתיחת הפרי אייג׳נסי.. איך ישארו אותם סגלים?
מקבל את ההערה עם הגארדים – אני חושב שבטופ טופ – עדיין הפורווארדים יותר קשה (במידה ומכניסים שניים+סנטר.. לא זוכר איך זה עובד בימינו). אטלנטה ילחמו על פלייאוף במזרח, וסוף סוף קיבלו את הדומיניק המודרני שלהם.

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
23/11/2020 14:35:02

זה לשמעון.. נגמר שם המקום

אור
אור
23/11/2020 14:47:23

שמעון בא לוגאס, אומר לדילר "קודם תחלק את כל הקלפים ותראה לי אותם ואז נהמר"

ברוך רובין
ברוך רובין
23/11/2020 14:58:25
Reply to  אור

ענק אור!!!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

אני לא מהמר😎

Avri
Avri
23/11/2020 17:06:22

למה לא?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
23/11/2020 18:15:06
Reply to  Avri

היה מפסיד מזמן את המכנסיים…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דווקא לא במעט שאני מהמר לוקח בדכ. אני לא מתרגש מכאלה שטויות.
מעדיף לזרוק כסף על דברים שימושיים.
גם אם הייתי מיליארדר לא הייתי מבזבז על זה. אם כבר הייתי מעדיף לשים את ה100 דולר בחזייה כמו הארדן

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
23/11/2020 18:14:26
Reply to  אור

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בדיוק!

וניל טרופי
וניל טרופי
23/11/2020 16:21:22

תודה על עוד מאמר, גם בפגרה כשהפוליטיקה עושה גלים גבוהים אתה ממשיך להחזיר אותנו לתלם של כדורסל נטו. שאפו.
הדילמה של אינג'… טוענים פה שהשחקנים לא באים לבוסטון בגלל מה שהוא עשה לאיזייה הפצוע, ועדיין ממליצים לו לארוז את בראון קמבה ועתיד הקבוצה בתמורה להארדן. אינג' כבר נכווה עם קיירי, קשה לי להאמין שהוא ילך על מהלך דומה עם הארדן. בכלל נמדדת פה מחשבה של בניית מועדון מנצח לעומת מועדון אינסטנט. אין טייטום ווי טראסט

Avri
Avri
23/11/2020 17:04:27

כמו שכתבתי למעלה, הביקורות פה בעניין איינג' מוזרות על גבול המטופשות. על תחפש הגיון פנימי.

Avri
Avri
23/11/2020 17:04:58

אל

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
23/11/2020 17:06:50

מסכים ביותר. את בראון יש לשחרר רק על שחקן טופ 5 בליגה (גם לא הארדן, כלומר לא להטריד כלל). את טייטום – רק אם לוקה על השולחן.. we're building something here – and all )the pieces matter (besides Kemba

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כל האליפויות האחרונות אינסטנט חביבי.
אם סטיבנס לא יודע לאמן גם את הארדן אז יש לו בעיה. אם צאמן יודע לאמן רק בשיטה אחת מקובעת שהיא השיטה שלו יש לו בעיה קשה.
בשביל שתזכו באליפות טייטום צריך להיות קובי. הוא טוב מאד אבל קובי הוא לא.
הליגה דינמית ומשום מקום נבנות קבוצות חזקות. יאניס במיאמי עונה הבאה סוגר את הגולל על בוסטון.
מעבר של אמביד להוקס למשל עושה אותו דבר.
אתם תקועים בלי יכולת להחתים שחקנים.
נראה אם הוא יצליח להנחית איזה גובר ודרק רוז לשדרוג

מנחם לס
Admin
23/11/2020 17:11:00

אני מרגיש שאני הופך ליותר ויותר זקן מלהשתתף בדיונים כאן כי אני שוכח ומבלבל מי בא לכאן ומי הלך לשם. כשהכל ייגמר אז דברים יסתדרו לי בראש ביותר קלות. הייתי אתמול בבדיקת דימנשיה ולא זכרתי 3 מספרים בני שתי ספרות כל אחת…והיתה לי בעיה לאיית HOUSE מימין לשמאל. זה מתחיל, רבותי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

תהיה בריא מנחם

Jonathan
Editor
23/11/2020 17:42:27
Reply to  מנחם לס

רק בריאות

רן הנרגן
רן הנרגן
23/11/2020 17:45:51
Reply to  מנחם לס

תאבק בזה. ככל שתעביד את המוח יותר הוא ידרדר לאט יותר.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
23/11/2020 18:17:47
Reply to  מנחם לס

כל עוד מגיעים המעורבים מצבך סופר דופר!

לילי
לילי
23/11/2020 19:24:47
Reply to  מנחם לס

מנחם תהיה בריא!
ותמשיך לכתוב, לאמץ את המוח ולהיות פעיל גופנית כל עוד אתה יכול – אלא דברים שעוזרים לשמור על החדות גם בגילאים מאוחרים משלך!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הבליצק רצית התערבות טריי טייטום? רוצה התערבות שטריי יקלע ויעשה יותר אס ממנו? שניהם יחד. אם לא זכית.
הייתי מתערב גם על חמישיות עונה אבל זה מופשט מאד הם לא באותה עמדה. אבל טריי נכנס השנה לחמישיית אול nba באחת מהן. יש?
כמובן אם הוא ישחק פחות מ50 משחקים אז ההתערבות לא תקפה.
טריי השנה הולך על הmvp הכי צעיר בהיסטוריה מול לוקה ראס א ראס

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
23/11/2020 17:45:10

ממש לא, הוא ינפח סטטיסטיקות כמו אהוב ליבך קובי ב-2005, או אולי טייני ארצ׳יבלד (שזו ההשוואה האמיתית של יאנג) בסבנטיז..
.

טייטום פשוט יהיה יותר טוב, יוביל את הקבוצה שלו להחשגים יותר טובים בעונה הרגילה וגם בפלייאוף. זה הכל. באולסטאר שב"ר הוא סתם יהיה עוד אחד שהוביל את קבוצתו לחצי גמר מזרח (לפחות, כנראה גמר), לעומת יאנג, שיראה כשרון אדיר לדירוג דו ספרתי במזרח. דירוג mvp – בשמחה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הלוואי יהיה מפגש פלייאוף ביניהם אהנה לראות את הניגוב שטריי יעביר אותו

חגי "התותח" ניסני
Editor
23/11/2020 19:04:59

האבליק שאלה לי: כמה משחקים של ההוקס ראית בשנה החולפת?

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
23/11/2020 19:42:29

בין עשרה ל-20.

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
23/11/2020 19:51:00

אבל אתה אחד האהובים עליי באתר, במיוחד בהגנה בחירוף נפש שלך על יאנג.. בעצם ניצחתם בטרייד!
הנבואה ניתנה לשמעונים, אבל ממה שראיתי הוא לא הרשים אותי כמו נתוניו הסטטיסטיים. הוא ילד, מתחיל שנה שלישית, המון מקום לגדול – כל זה נכון. זו יותר תחושה ממשהו מבוסס, אבל אני לא חושב שהוא שחקן מוביל בקבוצה מנצחת.

חגי "התותח" ניסני
Editor
23/11/2020 20:04:02

תודה על המחמאות. גם אני נהנה לקרוא אותך. אני אישית ראיתי את כל המשחקים של ההוקס בשנה שעברה חלקם מספר פעמים. אז האמן לי שלמה שאתה כותב אין ממש ביסוס.
.
עכשיו בוא תסביר לי איך ממה שראית יאנג הוא "קלוריה ריקה" או "לא מוביל להישגים". הוא קולע את כל הנקודות בגארבג' טיים? הוא קולע ביעילות נמוכה? הוא לא מוסר מספיק? כן הוא שומר לא טוב, אבל לא גרוע בהרבה משחקנים כמו סטף או קמבה (והוא סוחט לא מעט עבירות תוקף). אז כשאני אכתוב את הפריוויו שלהם אני אראה סיבה לאופטימיות, אבל כשאתה משחק עם שחקנים כמו דמיאן ג'ונס או שג'ברי פרקר הוא השחקן השני בטיבו בקבוצה שלך לתקופה ארוכה (קולינס היה מושעה לתקפה ארוכה על שימוש בסמים) אז למה אתה מצפה? טייטום? הילד הולך להיות כוכב בליגה, לא יודע לעשות השוואות ליאנג אבל ליאנג יש דברים שאי אפשר ללמד – גם לא טייטום.
.
במאמר מוסגר מחרפן אותי לקרוא את מסקנות הדיעבד שבהם לוקחים ניצחונות והופכים אותם למשהו פשוט, סטייל "תרבות מנצחת", מחד או "שחקן של קלוריות ריקות" מאידך. תחשוב איך תפסו את יוקיץ' עד לפני שנתיים, אילו דברים אמרו על דיוויס, ואפילו על קווין דורנט – אולי הסקורר הכי יעיל בתולדות המשחק (זכור לי שהוא לוזר ושהוא לא מסוגל לשחק במעמדים גדולים לפני שהוא הגיע ללוחמים) הארדן ששנים סוחב על הגב שלו את יוסטון להישגים גם הוא זוכה לביקורות הללו שבעיניי הן די ריקות. יאניס שעד שקואץ' באד הגיע לא נחשב לכזה שחקן, מדהים וקא"ט שגם הוא לפעמים זוכה לביקורות הללו.. אתה מבין עד כמה המושגים הערטילאיים הללו לא באמת יכולים להחזיק כלום?

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
23/11/2020 20:26:58

תודה על התשובה הכנה. יש לך הרבה נקודות חזקות – בעיקר על כך שזה נורא מוקדם לשפוט. עם זאת, שחקן ברמה שאתה,שמעון וברוך מציגים אותו – בספורט ששם דגש על האינדיבידואל כמו הנ.ב.א – מן הראוי שיסיים יותר מ-14. במזרח.
.
אף אחד (או לפחות אני) לא לוקח נצחונות בפשטות. שחקנים משנים עןרם ומתפתחים. עם טייטום הרגשתי את זה מהפלייאוף הראשון שלו. אולי אם הייתי צופה תכופות יותר ביאנג, הייתי מרגיש ככה. ממה שראיתי – יותר כרמלו בניקס מלוקה המזרחי או סטף 2.0.
.

אני לא מדבר על לזכות באליפות – יש רק אלופה אחת בשנה, כך שהגיוני שגם סופר סטארים לא יזכו (ביילור, בארקלי, הארדן) באליפות – אף על פי שכן, בחלוקת השיערות שברמות הגבוהות גם זה חשוב.
אבל ליאנג, לשלב בקריירה בו הוא נמצא, אין דין הציפיות כאלו מהארדן, ואף לא מיוקיץ׳. ועדיין – הן גבוהות מ-14. במזרח.
.
מושג ערטילאי – כל מושג החל מהמאה ה-20. וברצינות ולא רק כדי להתחבב על דה שוט – זה אמנם מושג נזיל ביותר (ראה את דירק ב-2011) ותלוי מזל (כריס פול) – אך מה שמדהים בספורט, ולכן הוא גם האידיליה המושלמת של החיים וגם האוטופיה הבלתי מציאותית שלהם- הוא שתוצאותיו לא נזילות. הסיבות הן חלק מן השרשרת הסיבתית האינסופית (Kant the cunt) – אבל הנצחון, או ההפסד, מוכרע בסיום התחרות. תקרא לי קונסרבטיבי, אבל אני עדיין מאמין שזו, לצד ההנאה האסתטית, השאיפה העיקרית במשחק. מההערכה שלי, שלא אומרת דבר ומבוססת על צפייה מועטה, מגרעות טריי לא יובילו להוביל קבוצה מנצחת. מקווה לטעות, כי אני בעד כולם בנ.ב.א (חוץ מקובי בזמנו והאוורד כיום).

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
23/11/2020 20:28:40

אגב, לא מתאים לך –
השתמשת במרכאות פעמיים (סימן מוסכם לציטוט), אך הכנסת פרפראזות במקרה הטוב…

עידו גילרי
Admin
23/11/2020 20:36:06

ועדיין בכל התגובה הארוכה הזו לא הסברת מהן אותן "מגרעות טריי"
(how do you like them apples)

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
23/11/2020 20:47:43

גילרי סניור! התגעגעתי.
מגרעותיו הן שמשחקו לא מוביל להישגים קבוצתיים סבירים למצבו ולמצב הליגה – לדעתי, בעת הנוכחית, זה אומר 9-11. אני ממש לא מבקש בקשות שמעוניות – לא טופ 4 ולא שום דבר. בסך הכל הצלחה קבוצתית מעט טובה יותר. זה הכל. במשחקו? הוא אדיר וכיפי מאוד למראה. וצריך לנצח יותר ברמתו.

עידו גילרי
Admin
23/11/2020 20:52:18

זה לא מגרעות שלו אלא של הקבוצה.

חגי "התותח" ניסני
Editor
23/11/2020 20:54:50

הממ טוב.
.
אני לא אתחיל להתפלסף על המשמעות של המרכאות. זה כבר למעלה מכוחי (אלא אם כן זה נאמר באירוניה אבל בשעה כל כך מאוחרת בלילה זה בטח למעלה מכוחי להבחין בדקויות הללו) ברור נראה לי שאני מתכוון לאמירות כלשהן שעם חלקן ניכר שאתה מזוהה במידה מסוימת.
.
לברון ג'יימס סיים שנה שעברה מחוץ לפלייאוף. אז הוא שחקן שבלי 2 אולסטרים לצידו לא יכול לעשות כלום? (היו אף שאמרו שהוא גמר את הסוס). זה פשוט לא רציני. אם ניקח את המודל של יאנג (נראה לי שיאנג ציין את זה פעם) – סטיב נאש נוכל לומר שהוא לא היה שחקן שמוביל להישגים? שהוא לא מספיק טוב? תאר לך שהווריורס מחליטים להישאר עם ג'קסון במקום סטיב קר. סטף היה אולי (שים לב למרכאות) "שחקן טוב" "שחקן מלהיב" "שחקן של עונה סדירה". אגב לדעתי כבר עלתה פה הטענה המגוחכת העונה שהוא לא כזה טוב הינה הווריורס נכשלו השנה – מה זה חשוב שהוא שיחק 5 משחקים העונה?
.
אם הזכרת את קאנט אז אולי בעצם אנחנו צריכים להתייחס למושגים הללו כקטגוריות שנמצאות ברוחנו, ואולי נניח להם לניצחונות ולהפסדים להכריע מי שייך לקטגוריית הווינרים ומי שייך לקטגוריית הלוזרים. אלו קטוגריות נחמדות אבל הן אינן חלק מן המציאות, או לפחות לא בזו שאותה אנחנו מנסים לתאר (ותן ניחוש כפארפרזה למי זה נכתב..)
.
אם אתה רוצה לתאר את מה שאני חושב שאתה מנסה לומר, אז צריך לנסח את זה ככה: על מנת ששחקן X יצליח, נדרשים מעט/ הרבה מאוד תנאים לשם כך => ככל שנדרשים יותר תנאים אני אגדיר אותו כשחקן פחות יעיל => שחקן שלא מביא נצחונות. עם ניסוח כזה אני יכול לחיות (בקושי, כי זה פשטני בטירוף אבל לפחות לחיות)
.
אז הצעה שלי – לך לראות את ההוקס לעוד כמה משחקים. תגיד לי אחר כך אם אתה עדיין דבק בהשוואות למלו בניקס. יש סיכוי שתשנה את דעתך. אני לא חושב שתמצא שם חוסר יעילות בצבירת נקודות, או קושי למסור (הוא שני באסיסטים בליגה ולא בכדי. מבחינת יעילות אגב עדיף לקבוצה שהוא יעמוד על הלוגו ויזרוק פחות או יותר הוא באזור ה35.5% מעל 30 פיט, שזה יותר ממוצע הקבוצה בזריקות ל3, קצת קשה לנצח ככה כשהחברים מחטיאים כל כך הרבה). את הבעיות בהגנה ההוקס צמצמו עם הדרפאט ופרי אג'יינט האחרון, וכמובן ההבאה של קפלה בעונה שעברה. מניח שגם זה ישפיע על טור הנצחונות. וכמובן שהספסל ששנה שעברה היה נוראי צבר עומק. אני לא יודע אם יאנג יסיים עם אליפות אבל אני די בטוח שאחרי שיפרוש הוא ייזכר כאחד משחקני ההתקפה הטובים ביותר שהליגה ידעה.

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
23/11/2020 21:33:03

טוב.
.
יאנג לא ברמת ההשוואה ללברון ג'יימס, או שמבחינתך כן? לברון עשה את זה אחרי שמונה גמרים רצופים. גם לסטיב נאש – פעמיים MVP – אין מה להשוות את יאנג (אולי בינתיים, אולי בכלל). שוב, אתה מנסה להכניס אותי לקבוצה עם מתנגדיו האחרים, או עם שב"ר – לא ילך לך. אני לא חושב שזה מופרך לבקש ממנו לסיים במיקום 11 במזרח עם כשרון כמו שאתה מציג אותו, גם אם הקבוצה מסביבו לא טובה (פחות טובה מהניקס? או משארלוט? או מברוקלין פצועה? לא יודע..). הוא סיים את העונה השנייה בליגה – ברור שהוא ישתפר, והוא יכול לזכות בארבעה MVP ברצף עם שמונה אליפויות ואוכל את הכובע. ביטאתי את התרשמותי – אם סיימת להוציא עצבייך על מגרעות הדיונים באינטרנט, אפשר להמשיך.
.
אני לא יודע איך לפי הכינוי שהענקתי את 'הזקן הפרוסי' אתה חושב שאני רוצה ללכת בעקבותיו, אבל נניח. אם ניקח 'פילוסופיית' ספורט אחרת, לדידי ספורט (או תחרות אתלטית) הוא בראש ובראשונה סובלימציה למלחמה. זו גם הסיבה שאני מאוד לא אוהב כדורגל – אין לזה צורה, שתחרות ספורטיבית תסתיים בתיקו (כן, גם בפוטבול – אבל חריג בהרבה). לתוצאה עצמה יש משמעות לדידי. האם מי שניצח אחראי לה במאה אחוז? לא בספורט קבוצתי (ואולי גם לא יחידני – המאמנים של פדרר למשל). האם מי שהפסיד אחראי לה לגמרי? ודאי שלא. האם יש מקום להצטברות תוצאות של הפסד/נצחון לצד מסוים (ג'ורדן מחד והארדן מנגד)? אולי לא, כי אין השחקן אחראי לכך לחלוטין. לדעתי – יש לזה בהערכת השחקן ב-NBA (בפוטבול לא הייתי אומר, בארי סאנדרס כדוג' אחת מתוך רבות, JJ וואט כיום). אבל שוב, אצל יאנג זה עוד לא קרוב! אני אפילו לא שופט אותו על כך שלא הגיע לפלייאוף. רק על זה שלדידי, מן הראוי שגם עם קבוצה בינונית ומטה לידו ההישגים הקבוצתיים יהיו מרשימים *אביסלע* יותר.
.
"אם אתה רוצה לתאר את מה שאני חושב שאתה מנסה לומר, אז צריך לנסח את זה ככה: על מנת ששחקן X יצליח, נדרשים מעט/ הרבה מאוד תנאים לשם כך => ככל שנדרשים יותר תנאים אני אגדיר אותו כשחקן פחות יעיל => שחקן שלא מביא נצחונות." – אל תחשוב במקומי, לא כדאי לך – הרבה מחשבות מלוכלכות. וברצינות – איך הבנת את זה ממה שאמרתי? אני לא יודע אם להתייחס לנוסחא הזאת בכלל, או שאולי לא הבנתי את הציניות שלך הפעם.
.
יפה שאתה די בטוח לגבי שחקן עונה שנייה, נאחל לו בהצלחה. את מי הוא יזכיר לך? ברנרד קינג? אייברסון? סטף?
כל אוהד נ.ב.א, ובמיוחד קבוצה מסויימת, רואה את המהלכים שקבוצתו עשתה בקיץ באור חיובי. אני מקווה בשביל אטלנטה ובשבילך שיהיו נהדרים. אבל רק שאלה – אם הוא ממשיך עם סטט' מעולות, הקבוצה סביבו משתפרת לרמת ה (??? להגדרתך??) והוא ימשיך לא לנצח – יהיה לזה קשר רק לנסיבות? כלומר בהעמדה שלו מול X בקריירה שזכה באליפויות/גמרים/נצחונות פלייאוף זה לא יהיה נתון רלוונטי? כי זה תמיד רק בנסיבות? או שמא אין מה להשוות בין שחקנים בלבד (מה שכמובן נכון, כמו שאין להשוות בין שום שני דברים.. אבל כאן אתה כבר מוציא הכיף מכל אהדה ספורטיבית לדורותיה). רוצה לומר – בוודאי שיש נסיבות לאליפויות שהן גדולות מאינדיבידואל X – אבל לדעתי, שוב, בפיצולי השיערות שבדירוג ההיסטורי (ששוב, מיותר ככל שיהיה, מהווה את אחד מנושאי הדיון הגדולים ברוב הענפים) יש לכך חשיבות.
.
חוץ ממקרים כמו שופטים משוחדים (לייקרס קינגס וכו'), לדידי, הקבוצה הטובה ביותר היא זאת שניצחה במשחק/סדרה. אם לרוב היית שחקן מוביל בקבוצה שניצחה סדרות/אליפויות רבות, אתה שחקן מנצח. לכן, גם הארדן וגם לילארד הם ווינרים-ווינרים, למרות שלא הגיעו לגמר המערב הרבה. עם זאת, בהשוואה ל'ווינריות' של סטף, היא הם פחותים ממנו בהיבט זה. אולי נראה מגוחך לדרג – אבל הכל בספורט הוא דירוגי, לפחות בתוצאותיו הסופיות – הסטט' שציינת, מספר הבחירות ל…, המספרים בפוסט סיזאן ומעל הכל – המאזנים.
I couldn't give a flying fuck על אחוזי הקליעה שלו מ-30 פיט, סורי. אבל אני כן אקח המלצתך ואצפה בו יותר, אולי אווכח בטעותי, ואולי פשוט אהנה מיופי משחקו.

חגי "התותח" ניסני
Editor
23/11/2020 22:03:43

טוב אני לא מרגיש שאני ארסי או דן בעצבים. אבל אם בכל זאת יצא לי ככה – אני מתנצל זו לא הכוונה.
.
לגבי ההשוואות ללברון או נאש – לא מבין למה זה רלוונטי ההישגים שהם הגיעו. תיקח את סיום העונה שעברה ותעשה פאוז. בשלב הזה שהלייקרס שהיו אמורים להיות כל הפוטנציאל של הצעירים עם אינגרם בול וכו' + וטרנים שועלי קרבות סטייל רונדו והנושף + מלך המזרח הבלתי מעורער אמורים בקלות לעשות פלייאוף. הספארס הבינוניים הצליחו להשתחל והם לא. אם אני ממשיך עם קו המחשבה שלך זה סימן מובהק לסיום עידן של הקינג והבנה שהוא איבד את זה. כמובן שזה התנפץ לנו על הפרצוף לצערי העונה הזו כאשר הוא פשוט היה פנטסטי. אז מקווה שההשוואה במקום.
.
בשביל שאני אתחיל לחשוב שיאנג הוא קלוריות ריקות או מנפח סטטיסטיקות (הנה הצלחתי בלי מרכאות), או אם לדייק שחקן שלא מקדם את הקבוצה שלו מבחינה התקפית, צריכים לקרות 2 דברים מרכזיים: 1 היעדר של פציעות משמעויות 2 כישלון או לפחות בינוניות בצד ההתקפי כאשר הוא משחק בעונה הקרובה. קשה לי לראות את זה קורה. ההוקס היו מצויינים איתו מבחינה התקפית, בטח ביחס למה שקרה כאשר הוא ירד לספסל. ואולי הכי חשוב החמישייה הכי טובה שלהם (כזאת שהיא גם איכשהו בנט-רייטינג חיובי וגם שיחקה הכי הרבה דקות ביחד) היא יאנג הורטר רדיש האנטר וקולינס. 2 רוקיס 2 שחקני שנה שניה ואחד שהוא שחקן שנה שלישית. לא כולם מגיעים כמו ג'ה מורנט בשלים לליגה.
.
לגבי הנוסחה: לא חושב שהיא שלך אבל זה הדבר הכי קרוב שאני יכול לחשוב עליו שיהיה קשור בין מה שהצעת לבין משהו שאני יכול לחיות איתו בשלום.
.
אולי אני צריך להתעצבן פחות מדירוגים ואז יהיו לי פחות ויכוחים כאן
.
לא יצא לי לראות אותו המון אבל אני חושב שיאנג הכי מזכיר לי את נאש. ההשוואות לסטף לא עושות טוב לשניהם כי הדמיון הוא בעיקר בזה ששניהם סכנה לסל ברגע שהם עוברים את החצי. סטף קלעי טוב יותר מטריי בכל פרמטר, טריי מוסר טוב מסטף. היכולת שלו להשחיל כדורים לגבוהים מזכירה לי את נאש, ויש לו מהירות פסיכית כך שגם את זה הוא ממנף לסדר מצבים לחברים.

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
23/11/2020 22:14:52

חגי –
לא הייתי יודע שה'נוסחאות' הלא-קיימות שלי מפריעות לך לחיות בשלום, לא הייתי לא הוגה אותן.. ראה אותן כמובטלות – פירמידת הצרכים של מאסלו קודמת לכדורסל!
מקבל את דעותייך על קלוריות ריקות, וגם על העצבים בכלל (למרות ששב"ר מעלים הסעיף תכופות).
אגיב לפסקתך השנייה – ודאי שההישגים שהם הגיעו רלוונטים. הקריירה של שחקן היא גם דבר מצטבר. וכן, כששחקן מוכיח עצמו ברמות הגבוהות, we'll give him a slide for a season.. בנוסף, יאנג בעונתו השנייה ולברון היה בעונתו ה-16. זו פשוט השוואה לא מוצלחת לטעמי.

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
23/11/2020 22:15:30

ויותר חשוב – לילה טוב!

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
23/11/2020 22:19:13

*לו הייתי יודע…

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
23/11/2020 21:35:05

עידו –
האם יש קו ברור מתי אלו מגרעותיו של השחקן ומתי של הקבוצה? אם כן, מהו? אם לא, מדוע במקרה הנוכחי זו שאר הקבוצה?

עידו גילרי
Admin
23/11/2020 21:38:24

לא. אבל צריכה להיות דרך לקשר ביניהם. לכן אי אפשר לבוא ולהגיד קבוצה x סיימה במקום y בגלל/בזכות שחקן זה או אחר בלי לציין איך מה שהוא עושה/לא עושה גורם או משפיע על זה.

עידו גילרי
Admin
23/11/2020 21:38:59

ואגב איך אתה יודע שאני סניור אולי דווקא אני ג'וניור?

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
23/11/2020 21:50:33

באתר הופס – אתה סניור.
.
לו היה יאנג פצוע כל העונה, היו יורדים מקסימום מקום אחד במאזן. כלומר נוכחותו שיפרה אותם מקבוצה גרועה מאוד לגרועה++. כלומר, מה שהוא עשה או לא עשה – לא היה אפקטיבי להשפעה על קבוצתו. שחקן בסדר גודל שחגי ושב"ר מדברים עליו, לדידי, מן הראוי שישפר הקבוצה שלו יותר, בייחוד – וכאן זה שונה מדיונים על הארדנים כאלה ואחרים – כשמה שהיה בפועל הוא שיפור של מ"המאזן הכי גרוע בקונפרנס הפחות טוב" אלי "השניה הכי פחות מוצלחת בקונפרנס השני בחוזקתו". או, שהטענה היא שהרוסטר סביבו כ"כ גרוע היסטורית שהוא זה שהביא אותם מ-3 ניצחונות ל-20, ואז אכן הוא מרשים כלברון ב-2007. גראנטד, כולם בתחתית המזרח היו במרחק של נצחון לפה ונצחון לשם (גאד, איזה גועל ספורטיבי!), ויכול להיות שלא שמתי לזה מספיק דגש קודם לכן בבדיקתי. בכל מקרה, מאזן של 20-47, או משהו כמו 25-57 – אני חושב שיש פה התלהבות מוגזמת מיכולותיו, בטח עם ההשוואה ללוקה שאנשים פה לוקים בה..

עידו גילרי
Admin
23/11/2020 21:56:36

מה שאתה מתאר מאד מאפיין קבוצות צעירות. פיניקס עם בוקר ואייטון היה סיפור דומה. זה לאו דווקא מעיד על העתיד.

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
23/11/2020 22:02:16

עידו – מקבל.
אולי (כנראה) הגזמתי בתגובתי, בכל זאת עונה שניה של הילד… עם זאת, הייתה בכך ריאקשן להשתפכות הלא מוצדקת עליו (שלדעתי הייתה ריאקשן בעצמה להשתפכות המוצדקת על לוקה).
חשוב מכך – האם אתה הסניור?
לילט!!

עידו גילרי
Admin
23/11/2020 22:08:56

כן…

Zivo
23/11/2020 17:44:23

רועי כתיבה משובחת. שאפו

לילי
לילי
23/11/2020 19:26:07

תודה רועי, כרגיל נהינתי מאוד!

Smiley
Editor
23/11/2020 23:15:10

אדאמס הוא אחלה סנטר לכל קבוצה, אומנם המחיר שלו מופקע (ביותר!) אבל משנה הבאה הוא יחזור לסכומים הרבה יותר הגיוניים עבורו. הוא יכול לעלות את הערך שלו רק אם יתחיל לזרוק ולקלוע מחוץ לצבע, יגדיל את הטווח וירווח את המגרש – קשה לי מאוד לראות את זה קורה.
אבל בשורה התחתונה זה פועל שחור קלאסי, עושה את מה שצריך עבור הקבוצה ולא מתלונן. נלחם בצבע ומסדר לשחקנים חסימות (והוא חוסם פנטסטי) ואוכל שאריות קרוב לסל.
.
אני גם חושב שהיוורד קיבל חוזה מוגזם, אבל שוב… מי כן יגיע להורנטס, הם לא מסוגלים למשוך אף כוכב, אבל היוורד בהחלט עדיף על באטום לשנתיים הקרובות.
אני חושב שרוזייר טיפה מיותר שם עכשיו וצריך לבדוק מה השוק שלו (קליפרס, ניקס, מג'יק).
בספק עם ההחתמה של היוורד תיקח את שארלוט לפלייאוף.
.
ההיט החתימו את בראדלי – עוד הברקה. אני חושב שבמערכת של ההיט בראדלי יהיה בריא סוף סוף וימשיך את העונה הטובה שלו מ-LA
בוסטון – מפתיע אותי שלא הצליחו לעשות יותר עם הייוורד. טרייד עבור טרנר ומקדרמוט היה פנטסטי עבורם (סנטר מרווח + קלעי לגיטימי), אבל ההחתמה של תומפסון היא מעט שדרוג על ת'ייס, ובכל מקרה טיפה קצת עומק בעמדה הזו שמעבר לת'ייס ולהתקפה של קנטר הייתה די שחונה.

ירון, החלום
ירון, החלום
25/11/2020 3:47:15

בסד
תודה רועי.
אני חושב שהחוזה של הייוארד מוגזם, אבל שארלוט לא בדיוק מגנט חשחקנים., אז איכשהו מתקבל על הדעת.

ירון, החלום
ירון, החלום
25/11/2020 3:47:15

בסד
תודה רועי.
אני חושב שהחוזה של הייוארד מוגזם, אבל שארלוט לא בדיוק מגנט חשחקנים., אז איכשהו מתקבל על הדעת.